Reklamacje  

REKLAMACJE I GWARANCJE

Jeśli zakupiony produkt posiada wadę, jest uszkodzony lub Twoim zdaniem funkcjonuje nieprawidłowo prosimy o zgłoszenie reklamacji. Możesz to zrobić na dwa sposoby:

1. Reklamacja bezpośrednio u producenta

Większość towarów dostępnych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta lub dystrybutora, która jest realizowana bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe. Zasady serwisowania towaru z tytuły gwarancji producenta oraz wykaz punktów serwisowych znajduje się w karcie gwarancyjnej załączonej do produktu lub na stronie producenta danego towaru.

Gwarancja producenta może być realizowana na zasadach door to door.

Gwarancja door-to-door to dobrowolne zobowiązanie producenta/dystrybutora do wykonania bezpłatnej usługi gwarancyjnej, umożliwiającej usunięcie awarii sprzętu bez wychodzenia z domu.

W celu realizacji reklamacji w ramach gwarancji door-to-door, wystarczy skontaktować się z dystrybutorem (podany w karcie gwarancyjnej), w celu umówienia dogodnego terminu odbioru sprzętu przez kuriera lub - w przypadku niektórych produktów – przyjazdu wykwalifikowanego serwisanta we wskazane miejsce i w umówionym terminie.

Zgłoszenie takie jest najczęściej obsługiwane za pośrednictwem specjalnie przygotowanego formularza na stronie internetowej danego producenta. Szczegółowe informacje, dotyczące możliwych form zgłoszenia, znajdują się każdorazowo w oświadczeniu gwarancyjnym.

Resztę formalności załatwia producent lub podmiot przez niego wyznaczony, który zleca odbiór urządzenia przez kuriera i przekazanie go do serwisu autoryzowanego.

Po naprawie lub wymianie, urządzenie zostaje dostarczone – także za pośrednictwem firmy kurierskiej - na adres podmiotu zgłaszającego reklamację.

Koszty związane z transportem pokrywa w całości producent urządzenia

Zakupując towar za pośrednictwem abfitness.pl zgłoszenia dokonuje się po przez formularz w zakładce SERWIS

2. Reklamacja złożona za pośrednictwem abfitness.pl

Zakładka SERWIS znajduje się na górnym czerwonym pasku na stronie głównej naszego sklepu. Możesz też przejść poprzez link dołączony poniżej

SERWIS

Wypełnij wszystkie pola w formularzu zgłoszeniowym. Po jego uzupełnieniu otrzymasz od nas potwierdzenie zgłoszenia i skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia dalszych kroków procesu reklamacji.

W razie pytań skontaktuj się z nami: serwis@abfitness.pl lub 783303238